« Home | Det søte liv » | Respekt » | Refleksjoner » | Verdier » | Vær deg selv »

Meme on demand

Siden Bad Bunny tagget meg, må jeg jo vise hva jeg er god for! Vi får se om søndagsmodusen klarer å få noe ut av den slappe hjernen :) Nuvel, here goes:

Dagens Næringsliv: Hvilke bøker har du på nattbordet akkurat nå, og hva vil du si om dem?
Ikke at jeg har nattbord, men akkurat nå ligger Da Vinci-koden klar til å bli lest (ja, jeg ligger hundre år etter alle andre), og dessuten et oppkom Cosmopolitan, Det Nye og Woman, som jeg betrakter som veldig tilfredsstillende sengelektyre. Jeg studerer, så etter å ha vært igjennom eksamen med dens fysiske og psykiske angrep, er det deilig med hjernedødt stoff.

TV3: Hvilken gjenstand ville du hatt med deg til Robinson-øya?
For det første hadde jeg ikke i mine villeste fantasier meldt meg på programmet, men tannbørsten hadde vært høyt oppe på prioriteringslista.

Dagbladet: Hvilket dyr føler du deg som?
I lang tid har jeg vært som en kastrert hannkatt - doven, glad i det gode liv og kjælen. Etter et par kostomlegginger føler jeg meg mer som en kattunge. :)

Sporten: Hva føler du nå?
Føler meg sliten, men samtidig uthvilt. Jeg er tilbake på topp i neste sesong.

Dagbladet: Hvis himmelen fantes, hva ville du likt at Gud sa i det du ankom?
Nå er nå jeg medlem av skepsis.no, så jeg ville likt at Gud viste meg dokumentasjon på at det virkelig var han. Deretter kunne han sagt "Velkommen til evig lykke".

VG: Hvordan ser din drømmeforside av VG ut?
Politisk korrekt svar: Janteloven nedlagt og verdensfred oppnådd.
Politisk ukorrekt svar: Østlandsk kvinne i 20-årene tok førstepremien - 50 mill.

Hvor vil du helst dra, og hvilken kjent person ville du hatt med deg dit?
En gresk øy, og med Hannibal Lecter. For da måtte jeg ha sprunget mye og dermed holdt formen. Men selvsagt hadde førstevalget falt på shopping med Chandler i Friends.

Hvor var du da Brå brakk staven? (Er du for ung: Hvor var du da Lady Di døde?)
Brå vet jeg ikke om var i min tid, men da Diana døde lå jeg lettere henslengt på sofaen i min vante søndagsmodus.

Friends: Hvem ville du hatt på lista di over fem personer du får lov til å kose med uten at dama/typen din kaller det utroskap?
  • Michael Keaton
  • Johnny Depp
  • Colin Farrell
  • Bruce Willis
  • Chad Michael Murray
Big Brother: Ta alderen på den eldste du har ligget med. Trekk fra alderen på den yngste. Gang svaret med antall partnere du har hatt. (Eksempler: 66 år - 16 år = 50*2 partnere=100, 17 år - 16 år=1*100 partnere=også 100). Hva er tallet ditt?
14. Men så ikke helt vitsen.

Hva er meningen med livet?
Uten tvil - å leve det.

Magasinet: De første ordene. Kanskje de viktigste. Hvorfor ble det akkurat slik (Bruk en bok, en handleliste, forrige bloggpost eller noe annet du har skrevet).
Morgenritualet var det samme også idag. Han hadde et par minutter dårligere tid enn vanlig, men fikk hevet i seg en brødskive med gulost før han satte seg i bilen og kjørte. På jobb var det
hektisk. En avdeling sto uten medarbeidere.
Han ble sendt dit. Noe uerfaren, men med god arbeidsmoral. Det gikk på skinner. Helt til maskinen hang seg opp. Og begynte å virke igjen da han strakk seg for å dra ut knappen.
Julen kom uten han. Snøen la seg over stenen.
Og verden ble aldri den samme for henne.

Meme'r: Hvem tagger du (dvs. hvem utfordrer du til å svare på disse spørsmålene)?
Undre. Ellers tagger jeg alle som besøker denne posten :)

Skitt, skitt, skitt. Og jeg som hater slike memer, men siden det er du og jeg er katteelsker!

God sommer.

Sexy Sadie: Herlig, jeg titter stadig innom deg, og nå skal jeg sjekke meme'n din *hihi*
Åh, du er katteelsker - bra :)
Ha en kjempefin sommer du ogsp :-D

Jepp, men jeg elsker den norske bastarden best. Den som er korthåret og finnes i de allerfleste kattehjem. Jeg drømmer om en rød slik.

Hihi, jeg har to finfine røde katter - den ene er noe langhåret og med hvite labber. Gosh, de er vakre altså.
Synes du skal skaffe deg en, jeg.

Det går ikke slik jeg bor nå, jeg må ha katter jeg kan hive ut og nå bor jeg midt i et sterkt trafikkert veikryss.

Legg inn en kommentar