« Home | Et sted i verden » | Tidtrøyte » | Sex(y) » | Meme on demand » | Det søte liv » | Respekt » | Refleksjoner » | Verdier » | Vær deg selv »

Kjekt å ha

Jeg er en sucker for ting. Ting til å pynte med, ting til å ha i håret, ting til å bruke. Det nylig oppdagede Casa Interiør har gjort studentbudsjettet mitt enda verre å leve med. Her er det jo fantastiske ting! 3 homeparties på to uker kan vel kjapt kalles effektiv shopping. Om ikke annet, har jeg bidratt i årsomsetningen. Samboeren fryser på ryggen bare han hører forstavelsen på home-party. Det er synonymt med dyrt, mener han. Og hva skal jeg med alle telysestakene??
Vel, jeg vil nå påstå de gjør mer for meg enn hva en kattepotemopper eller en håndvifte for varm pasta hadde gjort. Eller en shopping-paraply, som man kan henge posene på. Japanerne har alltid de beste løsningene. På den siden er det et utall ting, mer eller mindre brukervennlige.
Nei, jeg mopper gulvet mitt selv, og blåser på pastaen før den inntas.
Men lysestakene mine skal jeg ha i fred.

Hmmm, jeg er ingen tingsamler. Bruker aldri kroner på noe som helst. Vært blakk for lenge, kanskje?

Sa noen ting?

*se seg rundt*

Jeg har så masse "ting" at jeg skammer meg, men har sjelden den "tingen" jeg trenger...


(jeg er arvelig ting-belasta)

Vel, du må passe så slik at du ikke havner i den situasjon at tingene eier deg i stedet for.

Hehe, den har jeg vært inne i -den sirkelen med at tingene eier meg. "Ååå, nei DEN kan jeg ikke kaste, for den minner meg om (blabla)" osv.
Og Undre, den med å være arvelig belasta liker jeg å bruke litt histen og pisten. For eksempel er jeg ganske uskyldig når det kommer til min uheldige motorikk.
Arvelig belasta, altså :-)

Hehe.. Det er (arvelig) grunn til at gymkarakteren min aldri ble noe å skryte av...

(Arv skal man ikke spøke med!)

;)

Legg inn en kommentar