« Home | Stor, større, størst » | Oppussing » | Kalorienes makt » | Urettferdighet » | Beinrangel (pøh!) » | Meme on demand 2 » | Aldringsprosessen punkt for punkt » | Blekansikt » | Etniske fordommer » | 10 ting jeg vil si, men ikke sier »

Boble

Jeg er ikke så flink til å blogge for tiden. Jeg permitterer meg på ubestemt tid, og lar fisken FatFish stå for underholdningen en stakket stund.



På gjensyn!

God jul og godt nyttår og velkommen tilbake når tiden er inne!

*juleklem*

God jul til deg Fatcat!
Klems ifra Anja
Slutt

odt nytt år til dere begge to, Anja og Undre :-)
Så hyggelig at folk stikker innom fremdeles!

Jeg skal besøke bloggen din,jeg!!!
Fortsett å skriv!
Tuareghilsen ifra Anja :)
Slutt

Godt, dynamisk og bloggete nyttår!

Fra Betty

Godt, nytt år!

Jeg må innrømme at dere har vekket til live en bloggdvale-FatCat..

Snart........

Legg inn en kommentar