« Home | Det hvite lyset » | Kjekt å ha » | Et sted i verden » | Tidtrøyte » | Sex(y) » | Meme on demand » | Det søte liv » | Respekt » | Refleksjoner » | Verdier »

10 ting jeg vil si, men ikke sier

Der ble jeg tagget av Sexy Sadie, og tingen går på å liste ned tingene man holder kjeft om for å skåne motparten. Så her kommer det:
  1. "Fy fader så billig og horete du egentlig er."
  2. "Jævla egoist."
  3. "At du tør å snakke høyt om at du får igjen på skatten når du er arbeidsledig."
  4. "Du må være verdens dummeste menneske."
  5. "Jeg vet jeg er flink til å synge."
  6. "Jeg hadde sex med eksen min, men han var blitt sammen med deg..."
  7. "Du skulle aldri hatt barn."
  8. "Du er pervers."
  9. "Kan du være så snill og holde kjeft, jeg orker ikke høre på deg."
  10. "Du er patetisk."

Huff, dette høres jo helt ille ut. Må bare konstatere at dette ikke kverner rundt i hodet daglig, men iblant kunne det vært godt å bare lette hjertet.

Best å la det være.

Jeg tagger videre Undre, for å grave frem noen (u)lumskheter hos henne også.

Lurer på hvem nr 1 er til. ;)

Jippi, Undre :-)
Og forresten tror jeg aldri vi skal diskutere politikk sammen *ler*

SS: Hehehe, ja, hvem nr.1 er til :-) Har kjent vedkommende siden barneskolen, og gjett om mang en tanke har fart gjennom hodet noen ganger...

Legg inn en kommentar