« Home | Meme on demand 2 » | Aldringsprosessen punkt for punkt » | Blekansikt » | Etniske fordommer » | 10 ting jeg vil si, men ikke sier » | Det hvite lyset » | Kjekt å ha » | Et sted i verden » | Tidtrøyte » | Sex(y) »

Beinrangel (pøh!)


Altså, jeg lurer igrunnen litt på hvor farlig det er å svelge kyllingbein, jeg. Det var veldig fort gjort i ettermiddagsglupskheten og dertil hørende spise-hastverk og mangel på nok tygg.

*føle tette luftveier og smerter overalt*

Nå har det gått tre dager, og jeg lurer:

Har du overlevd?


Beste hilsen

bekymret Undre

Næmen Undre, det var da koselig :-)
Jeg voerlevde! En tur på legevakten kl 03 om natten og 4 liter vann senere er jeg ved friskt mot igjen.
Konklusjonen er: TYGG maten - svelg små biter og ikke vær glupsk :-D

Oi! Legevakttur t.o.m.

Ja, man må tygge godt og se seg for til både høyre og venstre.

Hvor mange liv har du igjen nå da, "katta"?

Hihi, jeg tror jeg har mange liv igjen. Jeg er jo tross alt en ellers ganske bedagelig person ;-)
Jeg driver ikke med ekstremsport, for å si det sånn.

Takk gud for at du lever!

Sexy: Så herlig sagt! :-)
*klem*

Legg inn en kommentar