« Home | Boble » | Stor, større, størst » | Oppussing » | Kalorienes makt » | Urettferdighet » | Beinrangel (pøh!) » | Meme on demand 2 » | Aldringsprosessen punkt for punkt » | Blekansikt » | Etniske fordommer »

På'an igjen

Jeg meddelte min egen bloggpause før jul, men så den ble den visst ikke så lang denne gang.
Nytt år er påbegynt, og det skal forhåpentligvis gi mye glede. Utrolig nok har ikke vekta skutt i været, til tross for et utagerende kosthold og null kaloritelling. Og ikke noe som kan minne om trening, bortsett fra.... vel, samme kan det være.

Jeg har ingen nyttårsforsetter. Men guuud så deprimert jeg blir av å se alle friskusene i Bloggerby. "Alle" starter på nytt og proklamerer sin nyfunne livsgnist. "Alle" er blitt noen treningsnarkomaner og talentfulle svettiser.

Hvorfor gidder ikke jeg? Jeg er støttemedlem på treningssenteret jeg, men drar jeg dit? Pfft. Jeg er flink med kosten et par ukers tid, så sprekker jeg indelig og ekte, og så på'n igjen.

Så for meg kommer 2007 til å bli et nytt år hvor jeg fortsetter emd å prøve å være flink.

Go me.

Jeg er full av fordommer-og har store problemer med folk som går i trenings-studio- Synes det er halvsyntetisk flørting med idrett/ som også er et sykdomstegn i ethvert sivilisert samfunn. Idretts og sunnhetsapostler har nesten kuppa dette landet og fratar folk retten til å ha et avslappet forhold til egen kropp-
Særlig trasig for jenter som fra barnsben av bombarderes med halv-nazistisk / halvnarsissistisk propaganda om fysisk perfeksjon.
Jeg er forøvrig langt mer fascinert av ferme, frodige jenter som er stolte av kroppen sin som den er- noe som vitner om intelligens og menneskelighet hos respektive!
X-tra godt nyttår til deg, Fatcat- og fortsett å blogg!
Et Godt Nytt År og klems ifra Anja!
Slutt

Dette er en test-
Har problemer med å formidle kommentarer til deg-

Labert at ikke flere kommenterer dette,da
Klæms
Slutt

Anja: Takk for fine meldinger! *klem*

Og WTF har vært inne på sida mi og vært så vennlig å legge inn alle de linkene??

Kjøra på.

Bit livet i låret.

Herbalife er en fin "lyst på noe" demper.

sex er trim, å le er trim, gå en tur er trim, danse i stuen til høy musikk er trim

Ikke vær for hard med deg sjøl.

Betty

Legg inn en kommentar