« Home | Sterkt » | På'an igjen » | Boble » | Stor, større, størst » | Oppussing » | Kalorienes makt » | Urettferdighet » | Beinrangel (pøh!) » | Meme on demand 2 » | Aldringsprosessen punkt for punkt »

Meg i verden

Noen ganger føler jeg meg så glad. Jeg tror ikke jeg har noen spesiell grunn alltid.
Jeg tar meg selv i å smile, tenke på jobben min, utdannelsen min, samboeren min - og stadig føler jeg meg glad.
Jeg er ikke millionær. Ikke en høyt respektert kjent person. Ikke spesiell på merkverdige områder.
Jeg er bare meg.
Og jeg er så forbasket glad for det. Noen kiloer for mye til tross. Til tross for disse har jeg en super mann, gode venner og en flott familie som er glad i meg.

Enkelte ganger føler jeg meg tilogmed sexy. Ja - man trenger ikke se ut som en sylfide på speed for at folk skal føle noe sensuelt.

Jeg har begynt - jeg er ikke ferdig, men jeg er i gang - å innse at jeg aldri blir en Victoria Beckham, men snarere en fyldig Kate Winslet. Og jeg synes faktisk det er helt OK.

Jeg har så mye å være glad for.
Jeg lever!!

Etiketter: , ,

Førnøydhet, det er sexy det.

Betty

Kosklæm ifra Anja :o)
Du har fatta pointet
Stol på dæ sjøl!
Slutt

Et supert innlegg!! Det du sier er så sant:)

Ja, for sensualiteten er ikke noe som følger utseendet! Takk for fin post! Inspirasjon! God fredag!

Betty Boom: Ja, enig :-)

=Anja: Kosklem tilbake!!

Lelle: Tusen takk! :o)

Bastet: Åh, og takk for fin kommentar!

Dere er så skjønne!

Hvor bliver neste post av?????
Slutt

God Påske,ja-
Fra Anja:0)

Nå nmå du snart blogge igjen synes jeg

Betty

Haalllllllllllllloooooooooooo

Betty

Hva har skjedd med Facat?????

Anja og Betty: Her er jeg! Unnskyld for fraværelsen min, men tusen ganger takk for at dere er innom her og ser etter meg! Jeg lover bot og bedring. :o)

Legg inn en kommentar