« Home | Meg i verden » | Sterkt » | På'an igjen » | Boble » | Stor, større, størst » | Oppussing » | Kalorienes makt » | Urettferdighet » | Beinrangel (pøh!) » | Meme on demand 2 »

... FatCat in da house!

Plutselig kom jeg på at jeg hadde en blogg.
Og når jeg kom på det, hadde jeg visst glemt passordet.. betyr det at det kanskje er på tide å opprettholde bloggen en lille smule?
Vel vel. Jeg lever. Det har blitt lite blogging fra FatCat, men i fremtiden håper jeg å komme sterkt tilbake. Det rører og varmer at dere er her inne og ser etter meg!

Uansett, jeg håper alle har en finfin sommer. Her har det værmessig vært grådig stusselig, men noen fridager er uansett deilig, vær eller ikke. Man merker simpelthen at kroppen takker en.

Jeg kan vel ellers melde om at denne kilokampen ikke lenger er noen kamp. Jeg har rett og slett godtatt meg selv som den jeg er, og selv om jeg kanskje veier ti kilo mer enn idealet gjør det meg ikke noe så lenge jeg er frisk. Jeg tror på at skjønnhet kommer innenfra, og at det å være skjønn på utsiden hjelper fint lite om man innehar en peabrain.

Så heretter:
FatCat in da house - again! Happy as hell! :-)

Etiketter: , ,

Siste avsnittet ditt HELT FANTASTISK!

Happy summer right back atcha!

Betty

Når får vi se bilde av deg i bloggen da- og fullt navn?????

Anja: Takk! :o)

(og fullt navn kommer nok ikke... ihvertfall ikke enda...)

Betty: Håper du har hatt en fin sommer!

Legg inn en kommentar